Online poradna

Naše cestovní kancelář nyní dočasně funguje v omezeném provozu, prosíme proto o trpělivost. Budeme Vás kontaktovat během 2 dnů.
Děkujeme za pochopení.

storno zájezdu

Nový
26.6.2020

Dobrý den.31.3.2020 jsme podali žádost o storno zájezdu č 20 012 106.Přesto,že má CK 14 dní na vrácení zálohy bez stornopoplatku,jsme dosud nic neobdrželi.Myslím,že 3 měsíce je dlouhá doba a my jsme nedostali ani vyrozumění kdy bude obnos vyplacen.Děkuji za odpověď.

Zaslání voucheru

Nový
19.6.2020

Dobrý den, po vašem oznámení, že se nekonají lety do Chánie je možno obdržet voucher na zaplacenou zálohu číslo zájezdu 8051589. Sdělte prosím kdy voucher dostanu poštou . Děkuji Kyzivát

Zrušení zájezdu

Nový
11.6.2020

Dobrý den,
mám u Vás rezervovaný zájezd na ostrov Samos a dnes jsem se po telefonickém dotazu z mé
strany dozvěděla ,že se zájezd ruší z Vaší strany. Bylo mi divné ,že už delší dobu ostrov Samos nemáte v nabídce, proto jsem dnes telefonovala ,abych se ujistila ,jestli smlouva platí.
Prosím ,aby jste informovali všechny klienty včetně mě a zrušili smlouvy z Vaší stany, abychom si mohli objednat zájezd u jiné ck ,která na Samos zájezdy uskuteční. A žádám Vás o urychlení vrácení nemalé zálohy, na kterou mám dle informace od právníka nárok .Děkuji za rychlé vyřízení. Vrabcová

Storno

Nový
04.6.2020

Dobrý den,kdy nám bude vyplaceno storno,které jsme posílali 15.3.2020?Dle zákona jste byli povinni toto vyřídit do 14 dnů.Číslo smlouvy 8052240.MPMR nás odkázalo na Čoi tak čekáme zda se ozvete sami nebo se máme na tuto instituci obrátit.Děkuji Lembacherová.Jinak je dost podivné,že někteří vaši klienti se stornem v březnu uspěli,takže tomu vůbec nerozumíme.

Podmínky dovolene

Nový
20.5.2020

Dobrý den paní Lambrouová,
obracím se na Vás již po několikáté coby zástupce společnosti Travelfamily s dotazem týkající se letní dovolené.
V souvislosti s aktuání situací jsem očekávala, že nás společnost bude sama kontaktovat s návrhem řešení vypořádání námi zakoupeného zájezdu resp. zaplacené zálohy ve výši 50%. Jako řada jiných klientů legitimně očekávám Váš proaktivní přístup v zajištění předmětného zájezdu či návrh na jeho vypořádání pro případ, že zájezd nebude možno uskutečnit. Nedomnívám se, že vyčkávací taktika bez komunikace s klientem přinese pozitivní hodnocení od klientů, neboť bohužel zanechává jen pocit neserióznosti a nezájmu. Pokud i nadále nebudete s klienty komunikovat (dle automatické odpovědi mailu máte být od 17.5. již v kanceláři), jsem připravena na Vás podat hromadnou žalobu. Požaduji po Vás navrácení zálohy či informaci o tom, zda a za jakých podmínek se zájezd uskuteční. Berte toto prosím jako předžalobní výzvu ve smyslu § 142a občanského soudního řádu.

Děkuji Goldová

Odlet z ovy do Splitu 13.6.2020

Nový
17.5.2020

Bude uskutečněn zájezd letecky z Ostravy do gradacu/splitu/? Dokdy musíte podat informaci?

Mohu s vámi počínaje 25.4. vycestovat na zájezd, když byl nyní zrušen zákaz cestování do zahraničí?

Nový
24.4.2020

Vláda od pátku ruší zákaz volného pohybu osob. Možné bude i cestování do zahraničí, což se týká i dovolených.
Mohu s vámi počínaje 25.4. vycestovat na zájezd v červenci, když byl nyní zrušen zákaz cestování do zahraničí?

Kdy vyplatíte storno?

Nový
20.4.2020

Dobrý den,

Můžu se zeptat kdy konečně vyplatíte storno na které mám právo? Už je to přes měsíc a jenom ticho po pěšině. Na co přesně čekáte? Už dávno jste mi měli vyplatit storno ponížené o storno poplatek na účet!

Storno zájezdu

Nový
18.4.2020

Dobrý den,
jak lze v současné době - nouzového stavu provést právoplatným způsobem storno zájezdu.
Děkuji

Nemůžete najít odpověď?
Zeptejte se